FANDOM

"Pieski na pokazie mody" - to moje pierwsze opowiadanie na tej Wiki. Składa się z ośmiu części, a jego akcja toczy się w Tokio. Mam nadzieję, się spodoba, gdyż w napisanie go włożyłam dużo talentu i czasu. W tym opowiadaniu wprowadzone zostają nowe postaci: suczka Ayako, Nanase i jej brat - Jiromaru.

Rozdział 1. "Wylot z Zatoki Przygód" Edytuj

Edytuj

Piątek, 17 listopada Edytuj

🌸💠 🐾❄

Był to typowy, jesienny dzień w Zatoce Przygód. Nieśmiałe słońce przebijało się przez mgłę, niebo zaś miało zaś piękny, kobaltowo błękitny kolor. Pieski bawiły się w najlepsze pośród licznych, barwnych liści, które leżały na całym otaczającym ich bazę podwórku. A były one w najrozmaitszych barwach: od czerwieni aż po brąz. Nic, tylko bawić się nimi i patrzeć, jak one fruwają lekko w powietrzu. O tak, będzie się tęskniło za takimi widokami, kiedy to na zimę wszystko śniegi zasypią grubymi warstwami i o szóstej wieczorem będzie kompletnie ciemno. (Lub też czas gdzieś kompletnie zaginie w tych czapach lodu?) Mniejsza z tym. Pieski w każdym razie pieski były rozradowane na ten, jakże cudowny oraz jakże urokliwy, widok takich dni.

Wnet na podwórzu zjawił się Ryder. Miał coś ważnego do przekazania pieskom. Podszedł do nich ostrożnie, poczym zaczął mówić:

- Wybaczcie, że przerywam wam te beztroskie igraszki, ale mam pewną ważną wiadomość - rzekł poważnym tonem chłopiec. - Dzisiaj wieczorem lecimi do Tokio. Musimy tam pomóc mojej serdecznej przyjaciółce, Nanase, w przygotowaniu pokazu mody, który ma się odbyć za tydzień. Nie martwcie się, Tracker i Everest będą tu czekać na nas, aż wreszcie wrócimy, więc wszystko jasne, tak? Zobaczycie, będzie tam super -.

- Tak - odprały chórem pieski.

- Ryder... - zaczął nieśmiale mówić łaciaty szczeniak.

- Słucham cię , Marshall - odrzekł chłopak, patrząc na dalmatyńczyka.

- Będzie mi brakować Everest oraz Trackera. Nie chcę lecieć! -.

- Żaden problem - powiedział Ryder. - Pożegnasz się z nimi przed wyjazdem. Od czasu do czasu porozmawiacie przez komunikatory umieszczone w waszych obrożach. Jeśli chcesz, mogę ci też użyczyć tableta. To co? Lecisz z nami, czy nie? -.

- Lecę! - zdecydował piesek, po czym zawył w euforii.

- Jesteś dzielny! - powiedzieli Rocky i Zuma.

- Dzięki - odparł dalmatyńczyk.

I wieczorem wylecieli, zostawiając Zatokę Przygód daleko za sobą. "Żegnaj, moje miasto" , pomyślał Marshall, "Witaj, Tokio". Wydawalo się, że lot pójdzie im spokojnie, ale tak wcale nie było! Najpierw stado gęśi uderzyło niemal w kadłub Patrolowca, a potem to dopiero zaczęła się "szamotanina"! Rubble zgubił swoją miskę. Skye próbowała znaleźć ją pod kanapą, lecz na próżno. Wszyscy jej szukali, ale dopiero Rocky znalazł ją. Była ona pod siedzeniem Rydera, nieuszkodzona. Potem przyszła pora snu, więc wszyscy położyli się na swoich miejscach.

Nazajutrz Powietrzny Patrolowiec wylądował na lotnisku w Tokio. Japońscy celnicy skontrolowali ich, po czym pojechali do centrum miasta. Ścisk panujący tam zaskoczył pieski.

Po kilkunastu minutach solidnego marszu chodnikiem, na drodze stanęła im dziewczyna o żółtej karnacji, błękitnych oczach i czarnych włosach, upiętych purpurową wstążką w schludny warkocz. Obok niej stanął chłopak o podobnych włosach, z tym, że były one potargane, oraz podobnej cerze. Był on dosyć umięśniony i troszkę niższy od swojej siostry. Przedstawili się Psiemu Patrolowi, po czym zaprowadzili ich do swojego studia, gdzie miał owy pokaz mody się odbyć. Dzień spędzili na zwiedzaniu miasta, a potem Nanase zaprosiła ich do specjalnie przygotowanych kwater na czas ich pobytu w Tokio. Wieczorem Marshall poszedł do swojego pokoju, wyłączył światło i zamknął oczy, myśląc o przygodach, jakie mogą go spotkać w ciągu tygodnia w tym mieście.

Ciąg dalszy nastąpi.

Edytuj