FANDOM

Uwaga! Edytuj

Ten artykuł jeszcze nie jest skończony, i będzie potrzebna pomoc innych użytkowników. W opowiadaniu mogą jedynie uczestniczyć pieski z pierwszego pokolenia!

Pieski i babski wieczór Edytuj

Pewnego dnia Lucy zaprosiła swoje przyjaciółki na babski wieczór. Niestety Lady nie odwzajemniała tego szczęścia ponieważ Lucy nie mogła się z nią bawić. Dlatego Lady zadzwoniła do Skye, Everest, Skipper, Aurorę, Brianę, Coral, Dilarę, Inez, Kate, Nikę, Olianę i Savannę.

  • 10 minut później.

- Witaj Lady! -Przywitała się Skye.

- Witajcie dziewczyny! - odparła Lady.

- Właśnie chciałam się zapytaz ć czy macie jakieś plany na wieczór. - dodała Lady.

- Niestety nie - odparła Skipper.

- Bo akurat Lucy urządza babski wieczór u siebie, a Elizabeth jest na spotkaniu. - powiedziała Lady.

- A co to babski wieczór? - zapytała Skye.

- Babski wieczór to jest taki przyjacielski wieczór na którym przyjaciółki się spotykają i się bawią w różne zabawy. - powiedziała Lady.

- Mi się podoba ! - odparła zachwycona Everest

- Super , chodźmy na górę do mojego pokoju . - powiedziała Lady

- Czekajcie, może zaprosimy chłopaków? - powiedziała Skye.

- Jej ! Brzmi ciekawie . - szepnęła Kate

- Za mną ! - zawołała Lady

- Wybacz, ale na babski wieczór nie zaprasza się chłopaków. - powiedziała Lady.

- O szkoda - powiedziała nieco rozczarowana Skye, lecz szybko o tym zapomniała.

Lady otworzyła cudowne eleganckie szklane drzwi ze wstawkami drewna . Po chwili znalazły się w przeogromnym hallu , na którego środku stały piękne , ogromne marmurowe schody . Miały one śliczne , czarne poręcze .

- Piękny dom , Lady ! - odparła Briana

- Ee ! Dzięki , to nic wielkiego - odparła Lady

W końcu suczki weszły po schodach . Niestety Kate , która była zachwycona domem Lady potknęła się o stopień i wywróciła się na Aurorę .

- Oj ! Sorry ! - powiedziała zawstydzona Kate

- Nic , się nie stało - odparła przyjaźnie Aurora podnosząc się

- Czyżby Kate , stała się Marshall 'em ? - zapytała ze śmiechem Dilara

- Kto , wie ? - odparła Savannah

- Idziemy ? - zapytała Skipper

Lady się odwraca w stronę Kate .

- Idziemy ! - odparła podnosząc się Kate

Po chwili podeszły pod rzeźbione drewniane drzwi i Lady je otworzyła . Ich oczom ukazał się piękny pokój . Na jego rzeźbionych regałach stały zdjęcia Lady i Vitta . Jedno z nich było oprawione w złotą ramkę , która była w kształcie serca . Tam było zdjęcie z pierwszej randki Lady i Vitta we Włoszech , a dokładnie w Wenecji . Siedzieli oni w łódce , dookoła była noc , ale na budynkach były zawieszone lampiony , co było nieziemskim widokiem . Vitto był ubrany w elegancki czarny garnitur , miał też hebanową muszkę . Lady , natomiast na szyi miała prawdziwe perły i nosiła czerwoną sukienką z brokatem.

  • Tym czasem w bazie Psiego patrolu.

Chłopacy nie byli za bardzo szczęśliwi, ponieważ nie było z nimi reszty ekipy Psiego patrolu.